چهارشنبه, مهر 30, 1404
  • About
  • Advertise
  • Careers
اخبار کوتاه
  • اخبار
  • اخبار کوتاه
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فناوری
  • ورزشی
  • ورود کاربر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
اخبار کوتاه
خانه اخبار

تولید محتوا کلیدی‌ترین ابزار موفقیت در جذب گردشگر خارجی است

توسط آکوت
28 مهر 1404
در اخبار
149 1
0

پایگاه خبری صدای میراث: مراسم رونمایی از پوستر جشنواره تولید محتوای بین‌المللی گردشگری ایران ۱۴۰۴ امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۴ با حضور انوشیروان محسنی بندپی، معاون گردشگری کشور، مسلم شجاعی مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی، محمد مهدی کریمی نژاد، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد و محسن حاجی سعید رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای راهنمایان گردشگری ایران در سالن خلیج فارس معاونت گردشگری برگزار شد.

تولید محتوا کلیدی‌ترین ابزار موفقیت در جذب گردشگر خارجی است

به گزارش صدای میراث به نقل از وزارت میراث فرهنگی، انوشیروان محسنی بندپی در این مراسم، شناخت ظرفیت‌های گردشگری کشور را ضروری دانست و گفت: تولید محتوا کلیدی‌ترین ابزار موفقیت در جذب گردشگر خارجی است.

آخرین اخبار

آبان را با کدام کنسرت‌ها آغاز کنیم؟

30 مهر 1404

عطایی: صابر کاظمی را همه دوست دارند؛ شایعه‌سازی درباره او جوانمردانه نیست

30 مهر 1404

معاون گردشگری کشور با بیان اینکه باید ظرفیت‌های گردشگری کشور به موقع و باکیفیت لازم در فضای بین‌المللی معرفی شود، افزود: در معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، تمدنی و تاریخی یا از علم جدید استفاده نکردیم و یا با توجه به محدودیت‌های پیش آمده نتوانستیم از تکنولوژی جدید بهره لازم را ببریم.

او با اشاره به بودجه محدود وزارت گردشگری در زمینه تبلیغات و معرفی ایران تصریح کرد: نگاه علمی به ظرفیت‌ها نشان می‌دهد که برای جذب گردشگران خارجی باید بودجه بیشتری هزینه شود و هزینه در بخش تبلیغات سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

محسنی بندپی بهره‌گیری از تکنیک‌های نوین، خلاقانه، هوش مصنوعی و فناوری‌های دیجیتال را در امر تبلیغات موضوعی بسیار مهم عنوان کرد و افزود: تولید محتوای فاخر کلیدی‌ترین ابزار موفقیت در جذب گردشگران است و هر کس بتواند کالای خود را بهتر و مطلوب‌تر عرضه کند مشتری بیشتری کسب می‌کند.

معاون گردشگری کشور با اشاره به توئیت رئیس جمهوری درباره ثبت جهانی۳ روستای سهیلی قشم، شفیع آباد کرمان و کندلوس مازندران در فهرست روستاهای جهانی سازمان جهانی گردشگری تصریح کرد: این موفقیت بین‌المللی مایه مباهات و افتخار کشور است و همان گونه که رئیس جمهوری نیز اشاره کردند ایران سرزمین هنر و رشادت است و تقدیر بزرگی این ملت را در آغوش گرفته است.

او با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره تولید محتوای بین‌المللی گردشگری ایران ۱۴۰۴ آن را اقدام مبارکی دانست و ادامه داد: برگزاری چنین رویدادهایی باید افزایش پیدا کند تا بتوانیم رنگین کمان ایران باشکوه را با تصویرسازی مناسب به جهانیان معرفی کنیم.

نشر محتواهای تولید شده مردمی در شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی

در ادامه، مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی نیز با ابراز خرسندی از همکاری بخش دولتی و خصوصی در برگزاری جشنواره تولید محتوا گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تولید محتوای گردشگری مغفول مانده است و بیشتر محتواهای تولیدی در حوزه گردشگری به شکل تجاری تهیه می‌شوند و فعالان گردشگری اعم از هتل دار، آژانس ها و… با این نگاه، محتوای گردشگری خود را تولید و عرضه می‌کنند.

مسلم شجاعی با تأکید بر استفاده از نگاه علمی برای تولید محتوای بین‌المللی افزود: همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی یزد به دلیل حساسیت‌های علمی می‌تواند گام مناسبی برای آغاز این فرایند باشد.

او استفاده از ظرفیت‌های مردمی را موضوعی بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: ما باید بتوانیم با همکاری با بخش‌های مختلف محتواهای تولید شده از سوی مردم را در شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی نشر دهیم.

راه‌اندازی یک دانشکده گردشگری در استان یزد

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز به عنوان یکی دیگر از سخنرانان این مراسم گفت: هم افزایی بین دانشگاه آزاد و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد در کنار نهادهایی همچون شهرداری یزد و اتاق بازرگانی و شرکت شهرک‌های استان باعث راه‌اندازی این جشنواره شد.

محمد مهدی کریمی نژاد از راه‌اندازی یک دانشکده گردشگری در این استان خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های استان یزد در حوزه گردشگری و همکاری نهادهای مرتبط و بخش خصوصی، این جریان ادامه خواهد داشت و به زودی شاهد توسعه این دانشکده در تحصیلات تکمیلی خواهیم بود.

این استاد دانشگاه با تشریح فرایند برگزاری جشنواره تولید محتوای بین‌المللی ایران ۱۴۰۴ تصریح کرد: حضور گسترده فعالان گردشگری استان در مراسم افتتاحیه در ۱۰ مهرماه نشان از اشتیاق این بخش به موضوع توسعه صنعت گردشگری دارد.

تولید محتوای فاخر، اصلی‌ترین فعالیت برای ایجاد تحول در حوزه سفر

محسن حاجی سعید رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای راهنمایان گردشگری کشور نیز با حضور در این مراسم با اشاره به ضعف تولید محتوای تبلیغاتی در حوزه گردشگری افزود: اصلی‌ترین فعالیت برای ایجاد تحول در حوزه سفر تولید محتوای فاخر است و تصویر ایران در فضای بین‌المللی با تحقق این موضوع تغییر پیدا می‌کند.

جشنواره تولید محتوای بین‌المللی گردشگری ایران ۱۴۰۴همزمان با هفته گردشگری از ۱۰ مهرماه ۱۴۰۴ (۲ اکتبر ۲۰۲۵) با نشست تخصصی در شهر یزد افتتاح و اختتامیه آن نیز همزمان با نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۴ (۱۴ فرویه ۲۰۲۶) برگزار می‌شود.

The post تولید محتوا کلیدی‌ترین ابزار موفقیت در جذب گردشگر خارجی است first appeared on صدای میراث.

نوشته تولید محتوا کلیدی‌ترین ابزار موفقیت در جذب گردشگر خارجی است اولین بار در صدای میراث. پدیدار شد.

پست قبلی

مشخص شدن ترکیب کمیته حسابرسی «نوری»

پست بعدی

رونمایی از خاص‌ ترین فرش تهران در هفته تهران

پست بعدی

رونمایی از خاص‌ ترین فرش تهران در هفته تهران

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار پربازدید

این ویتامین‌ها مرگ را به تعویق می‌اندازند

این ویتامین‌ها مرگ را به تعویق می‌اندازند

2 روز قبل
فروش محصولات ایران خودرو موقتاً تعلیق شد

فروش محصولات ایران خودرو موقتاً تعلیق شد

2 روز قبل
عکس | کوین یامگا بدون عینک بازی کرد و گل زد!

عکس | کوین یامگا بدون عینک بازی کرد و گل زد!

2 روز قبل
توضیح پرسپولیس درباره مصدومیت عمری؛ احتمال عمل جراحی هست!

توضیح پرسپولیس درباره مصدومیت عمری؛ احتمال عمل جراحی هست!

2 روز قبل

دسته بندی خبرها

  • اخبار
  • اخبار کوتاه
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فناوری
  • ورزشی

BROWSE BY TOPICS

انرژی سبز اینترنت اشیا بلاکچین تحقیقات خرید مصالح ساختمان سازی ساختمان سازی ارزان ورق st37
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

اخبار روز

  • آی ناز آق آتابای دانش آموز مدرسه فرزانگان گنبدکاووس در کنکور سراسری رتبه ۱۸ رشته ریاضی را کسب کرده است.

    آی ناز آق آتابای دانش آموز مدرسه فرزانگان گنبدکاووس در کنکور سراسری رتبه ۱۸ رشته ریاضی را کسب کرده است.

    471 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 188 توییت 118
  • دستگیری 4 عضو یک خانواده به اتهام قتل مرد ۶۰ ساله در رزن

    470 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 188 توییت 118
  • ملت ایران راز و رمز پیروزی را یافته‌اند

    469 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 188 توییت 117
  • دماوند ۶۰ متر کوتاه شد/قامت کوه دماوند چرا آب رفت؟

    468 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 187 توییت 117
  • مسیر تحول و نقش‌آفرینی در روابط عمومی ها / نقش استراتژیک رسانه در تقویت روابط عمومی

    468 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 187 توییت 117
اخبار کوتاه

آکوت اخبار کوتاه
اخبار روز ایران و جهان را از رسانه آکوت پیگیری کنید.

آخرین خبرها

  • فوتبال قزوین منتظر بازگشت شادی؛ شمس‌آذر می‌تواند دوباره برخیزد
  • تیم‌ دانشگاه شهید بهشتی، نماینده ایران در تور بسکتبال سه‌نفره چین
  • افزایش سرمایه بانک ملی ایران؛ گامی تازه در مسیر پایداری مالی و توسعه اقتصادی
  • دوئل غیرمستقیم چند گزینه برای مدیرعاملی پرسپولیس؛ نظر مالک روی کیست؟
  • برنامه دیدارهای تراکتور تا پایان هفته دوازدهم اعلام شد

پیوندهای مهم

لوازم یدکی هایما – لوازم یدکی اکستریم – سوپر یخچالی کابینت – سبزیتو: راهنمای زندگی سبز – مایکروسافت پرشیا: خرید لایسنس محصولات اورجینال – سایت BetLand – جدیدترین لوستر پذیرایی – خرید اکانت chatgpt team – دانلود مستقیم فیلترشکن قوی

تمامی حقوق برای وب سایت آکوت محفوظ است

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • Home
  • اخبار

تمامی حقوق برای وب سایت آکوت محفوظ است